{ HAIRDO }

Halloj i julstöket! Sitter och blir ompysslad av bästa Marco just nu, ser ni mig därunder ;-) Var för någon vecka sedan och gjorde avfärgning på håret, färgade, gjorde slingor och klippte topparna, ja typ allt man kan göra ;-) så nästan 6 timmar senare var jag nästan klar. Idag gör vi lite mer slingor och sedan toning på det, sedan blir det bra tills nästs besök.Så Skönt att vara färdig med håret innan jul. Värre är det med julklapp till min kära Marcus som redan har allt och aldrig önskar sig något, lika svårt varje gång...

Ha en fortsatt fin dag ni gulliga därute

 
Ser visst mörkt ut på bilden, men håret ÄR rätt mycket uppljusat :) Råkade göra bilden svartvit och kunde inte rätta till det (jag har ny mobil)


Postat av: mia

Vad nice :) god jul!

2011-12-21 @ 11:47:00
Postat av: tindra

härligt med hårfix inför jul... ....

Själv funderar på att bli ljus i håret :)

Har HELT ofärgat hår som inte fått nåt i sig på 7år!!! det har möglat! hehee..kram!

2011-12-21 @ 21:03:26
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Malin-Livsglitter*

Spännande att se resultatet men kan inte tänka mig annat än att du är lika vacker som vanligt!:)

2011-12-21 @ 22:40:19
URL: http://Twitter.com/Malinanderzon
Postat av: *Trude*

Du är till och med snygg när du sitter hos frissan:).

2011-12-22 @ 15:20:43
Postat av: Anna

Sv: Sunes julkalender är ju helt klart bäst. Men årets är riktigt mysig, har inte missat ett avsnitt.

2011-12-22 @ 15:39:29
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: