Sony Cybershot 14,1 megapixel

Min fina M har verkligen hjälpt mig med att hitta en bra kamera åt mig och har varit runt i de flesta butiker för min skull. Jag har "bara" kollat på nätet och läst om olika modeller och försökt hjälpa till att hitta någon lämplig.
Många butiker rekommenderade en från Samsung och en från Lumix som jag skrev om tidigare här.

men igår var det tre olika butiker som även talade gott om Sony cybershot, det var en sådan variant jag hade som gick sönder. M ringde då mig och var precis på väg att köpa en sådan då jag snabbt klickade mig in på sonys hemsida och såg att det fanns en ännu nyare variant av den här modellen.
I vissa butiker hade de inte ens fått in den för den var så pass ny men på elgiganten fick M tag på en.
Vilken tur att jag kollade upp att det fanns en nyare varian, för om man är på väg att köpa nytt så vill man ju så klart ha det som är nytt just nu ;-)

Tummen upp för el giganten som har 30 dagas öppet köp, trots att man öppnat förpackningen och använt kameran! Den har allt jag kräver och lite till som bland annat: 14,1 megapixel, f/2,4 G-objektiv med 5x optisk zoom/24 mm vidvinkel, HD movie, 2,7-tums LCD-skärm. För mer info kika HÄR.



Denna fast i svart har jag nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: