Lite tillskott under graviditeten

Flaskan med mivi total tog slut häromdagen så jag kilade iväg till hälsokost och skulle köpa en ny. Köpte även multivitamin för gravid & ammande som jag åt under hela graviditeten med Elwira och tänkte att jag skulle börja med dom igen.
Samt en burk med omega 3 , speciellt för gravida fick också en plats här hemma i skåpet.
Viktigast är så klart att äta en balanserad kost men för att vara på  den säkra sidan att man får i sig alla vitaminer & mineraler så känns det bra att äta lite tillskott några gånger i veckan och det är inget varken min förra eller den barnmorskan jag har nu avrådit ifrån.
 Gravid eller ej lite tillskott försöker jag alltid få i mig i bland med den vanliga kosten.

Postat av: frida

Åt oxå en tillskott under graviditeten, det känns bra att göra det även om man kanske inte egentligen behöver... Folsyra åt jag & multivitamin!!

Hoppas att du får en mysig dag med din Elwira trots det usla vädret..

Varma kramar<3

2009-05-05 @ 13:08:20
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: