Harmonisk ansiktsbehandling

Åh vad skönt det var på ansiktsbehandlingen! Vardagslyx är ordet som passar bäst in. Höll nästan på att somna under massagen och hade nästan glömt hur skönt det var. Är ju inte direkt ofta jag går på behandlingar.
Jag var på en så kallad Klassisk harmonisk ansiktsbehandling som omfattade Rengöring, peeling, ånga, porrengöring, massage(ansikte, decolltage samt nacke), brynansning, ansiktsmask samt behandlande creme. 
Stället jag var på och brukar gå till heter harmoniq och där är det trevlig personal och en avslappnande stämning.

Ett plus i kanten var att när behandlingen var över så försökte inte tjejen som gjorde ansiktsbehandlingen försöka sälja halva butiken utan sa att jag hade fin hy och att jag redan hade bra produkter (hon frågade under behandlingen vad jag använde) och hon tyckte att det jag redan använder räcker till min hy

Här ligger jag och magen och lyssnar på lugn och avslappnande musik med en ansiktsmask och tussar på ögonen :-)

Postat av: Sandra

Härligt det såg ut! En vän till mig arbetar på deras frisör salong! Kanske ska testa ansikts behandling där någon gång.. Hoppas ni får en bra helg på mamma blogg galan =)

2009-07-02 @ 13:01:52
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: