Sandaler

Dessa sandaler får de bli istället för dessa med nitar från La redoute. Hade lagt de i en order, men nu har jag plockat bort de.
Tycker bättre om de fån asos eftersom de är öppna i tån. För den där grejen mellan tån à la flippflopp är inte så bekvämt efter ett tag. Har lite känsliga fötter så jag kan inte ha sånna på fossingarna så länge. När det gäller sandaler så måste de vara snygga OCH bekväma.
Höga klackar måste vara snygga men kan få komma undan med att vara obekväma, bara man ser snygg ut i dom för en kväll ;-)

Asos

Postat av: Therese

Snygga sandaler. Påminner om dem du köpte förra året och som jag ville ha:) Tyvärr funkar inte Asos skor på mig.

2009-02-02 @ 14:16:12
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: