En kil och en gladiator

Ett par nya kilklackar bara måste jag ha till i vår/sommar, bodde nästan i ett par jag hade förra året som är helt ut slitna ut.
Och något som mer användes väl var ett par svarta gladiatorsandaler.
På La redoutes sida finns det hur mycket snygga skor som hellst!  Jag tycker dessa kilklackar är supersnygga och i lite gladiatormodell dessutom som jag gillar men de är tyvärr i syntet. Kanske borde slå till på de iallafall, och ha dom slit o släng? för de ser ut precis som jag vill att  de ska göra.
Men de ljusa (finns i svart med) gladiatorsandalerna med nitar är i skinn och ser riktigt snygga ut! får nog leta vidare efter ett par snygga kilklackar, än finns det tid ;-)

Från La redoute


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: