Retur...

Jag måste tyvärr returnera sandalerna som jag verkligen trodde skulle bli perfekta när jag provade dom första gången. Men Efter att ha gått lite i dom så märkte jag att foten glider fram och min stor tå kikar fram lite för mycket och en bit utanför själva sandalen! och jag har rätt smala fötter.
Jämförde med mina favoriter från förra året och de nya är lite smalare längst fram vid tårna som bilden visar. Det var synd. Attans, de som var så snygga, men men nu får de åka tillbaka...

Postat av: Anonym

Va trist men dem från förra året är verkligen hur snygga som helst. Ångrar så att jag aldrig kom till skott och beställde dem.

2009-04-26 @ 19:13:35
Postat av: Erika

Anonym: Ja förra årets sandaler kommer jag förmodligen använda mer nu i år än förra =) älskar dom!

2009-04-26 @ 21:13:53
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Anna

Fy vad tråkigt! Jag hade tänkt beställa ett par för de är så snygga men har också platta smala fötter så det kan jag ju hoppas över direkt..

Men de från förra året är också snygga :)

2009-04-27 @ 07:21:07
URL: http://houseofsra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: