Årets sandaler?

Boggade om dessa för någon dag sedan och blev förtjust i dom direkt, helt perfekta enligt mig och så är det bra att de är i skinn, annars hade det inte blivit något köp. Men diock var dom slut på sidan jag kollade på först men fick sedan tipset av syster R att de fanns på Brandos.

Hämtade ut dom idag efter jobbet och dom är så snygga i verkligheten och riktigt sköna, älskar dom redan :-)Dessa tillsammans med mina nya ljusa sandaler blir "ersättaren" för mina svarta gladiatorsandaler från asos, fast de kommer förmodligen också användas flitigt även i år.
 Provade dom här som hastigast förut, men de behövs nog inte provas mer, dessa kändes 100 direkt och blir säkert min favorit sandal för i år men ska prova ordentligt i säkerhets skull senare

Postat av: Anna

Mycket snygga. Får massor av inspiration från din blogg! Tack för tipset om skötväskan förresten, ska åka till stan i veckan och prova hur den passar.

2009-04-25 @ 10:00:05
URL: http://houseofsra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: