Yogi Tea

Är egentligen ingen te människa, fast några gånger i veckan är det väldigt gott med en kopp te, dricker mestadels dessa yogi teer som finns att köpa på hälsokost för ca 38:- st (även på bodystore.)
Favoriten är Classic med kanelsmak, som jag har mjölk i. Och även de gröna teerna dricker jag rätt mycket av, känns välgörande och fräscha, brukar ha en skvätt citron i de gröna.
Dessa är även kravmärkta och bara det är ju ett plus, finns massor olika sorter, till och med ett detox te!




Postat av: Therese

Oh, själv älskar jag att dricka te men det är dock en grej jag fått lära mig...

Angående örhängena så såg jag att hängena fanns kvar men det är studsen jag vill ha, för tror dem var i silver(?) Mitt halsband som jag har till är det nämligen silverdetaljer på.

2008-07-11 @ 17:04:25
URL: http://mammis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: