{ ALL MY CRAP FITS IN HERE }

Vilken klockren bag, haha! Allt crap man (läs jag) går och bär runt på ofta, denna skulle passa mig bra :-) Att dom är tillverkade i återvinningsbart canvasmaterial tryckt med ecovänligt bläck är ju också ett stort plus.

Gotta love this!


Fler skojiga modeller finns på accessora.se


Postat av: Josefin

haha klockren!

2012-05-11 @ 17:50:57
Postat av: tindra

hhahha den var bra ju :)

2012-05-11 @ 19:14:22
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Michaela

Min fråga hör inte till detta inlägget, men tänkte jag frågar här då det känns som chansen att få svar är hög då det är aktuellt :)



vad gör du din romsås av? Såg så himla gott ut med laxen, salladen o allt!

2012-05-11 @ 19:27:25
Postat av: Erika svarar:

Michaela: Jag brukar bara göra den på lite känn men har i creme fraiche eller gräddfil (detta fall gräddfil) röd rom, en gnutta majonnäs och hackad dill + salt o peppar o en skvätt citronsaft.



Smaka av när du blandar ihop den så känner du om du vill ha i något mer :-) Gott är också att ha i lite hackad rödlök om du gillar det.



Lätt som en plätt! :-)

2012-05-11 @ 22:43:58
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Michaela

Tusen tack :) det är ju bara så gott men har aldrig gjort det själv. Trevlig helg!

2012-05-11 @ 22:54:06
Postat av: Isabel

Väldigt fin detalj med rosetten tycker jag. Har den något/några fack i dessutom så är den given!

2012-05-13 @ 02:20:00
URL: http://frokenjose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: