{ LOVELY NIGHT & DAY }

En fin sommardag har haft idag och supernöjda två små med mycket spring i benen som varit ute och lekt hela dagen lång. Vi har riktiga små uteungar vilket är härligt och framförallt nu när vi bor som vi gör. 
I stan pågår city festivalen vilket inte lockar det minsta vill jag lova. Var verkligen inte kul att bo som vi gjorde, precis mitt i stan på torget när den pågick. 
Som jag älskar landet! men det är trevligt att få en liten dos av stan då och då när det är jobbtime, denna kombo passar mig så bra ;)
 
Kram & godnatt på er!
 
Vacker solnedgång hos oss och supervackra och härligt doftande "Loise Bugnet" Jag har en förkärlek till rosor och framförallt vita & rosa. Vill du satsa på en lättskött och härdig buskros rekommenderar jag varmt denna! 
 

Postat av: Anonym

Vackert!

2012-07-01 @ 09:46:02
Postat av: Therese

Vilken vacker bild! Hoppas ni har haft en fin helg och att solen varit hos er med. kram

2012-07-01 @ 18:13:39
URL: http://sailorswife.se
Postat av: Mia

vackra rosor och vacker billd

2012-07-01 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: