{ SKÖN & MJUK VARDAGSKJOL }

Den här kjolen har jag burit mycket sedan jag köpte den för ett par veckor sedan i Vila butiken i stan. Använder den till mina vita Palladium eller Converse pjux till vardags och den är en sådan skön långkjol! 
Världens fynd är den också 149:- (!) jag vet inte om lappen i butiken var felmärkt men det är vad jag betalade iaf och det var inte rea heller :) 
 
Idag har jag jobbat ett par timmar och när jag var inne i stan passade jag även på att botanisera på torget en snabbis och köpte med mig hem supergoda persikor och jordgubbar samt lite nya fina blommor. Hääärligt väder har vi också haft det! 
 
Hoppas du haft en fin Torsdag! 
 
Skönaste vardagskjolen bar jag idag (också) ;) 
 
 
 
 

Postat av: Marie

Sicken snygg

2012-07-13 @ 00:10:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Mia

Jättefiin!

2012-07-13 @ 09:11:00
Postat av: Josefin

vardagssnygging! :)

2012-07-14 @ 09:09:25
Postat av: Helena P

Jättefin! Sneglade också på den kjolen för längesen. Den var säkert på rea då den såldes för längesen (höstas eller förra sommaren?) i butik. Vila (och säkert många andra butiker) är duktiga på att leta fram gammal skåpmat till reorna. ;-)

2012-07-16 @ 09:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: