{ FÖRSOVNING & TISDAGEN SOM FLÖG }

Vilken fart denna tisdag gått i! Den här dagen började med att vi försov oss till halv nio (!) Barnen kom isäng något senare igårkväll men det har dom inte blivit påverkade av tidigare, utan vaknat vanlig tid trots det.
Så i morse var det lite kaotiskt med att hinna det vi skulle men jag började tolv så till jobbet hann jag.
Fick finbesök på jobbet av bruden som ska gifta sin nu Maj, så roligt!  Kändes knappt som jag varit på jobet innan det var dags att åka hem, crazy day.  

Efter jobbet och hemma igen så gick jag över till E&L:s farmor och farfar där dom höll hus efter förskolan.
Snälla farmor hade en varsin present till dom idag, gulligt :) Sedan åkte vi till lilla ministaden och handlade sånt vi alltid måste ha hemma och på hemresan satt Ludwig och tjatade om fika "Jag vill ha fikaa", Fjamme nu? Kan jag få fika? " han var visst extra sugen ikväll, eller så trodde han kanske bara att han skulle få mer jordgubbar som farmor bjudit på tidigare ;-)

Barnen har kvällsbadat och målade naglarna på Elwira på begärnan och sedan sovdags.
Kvällen här har varit helmysig och jag och M har hunnit pratat om både ditten och datten och pysslat med diverse 
I morgon ska jag följa med på utflykt med förskolan, då alla föräldrar som kunde vara med får följa med, det ska bli skoj!

Nu ska jag bara se till att hoppa in i duschen och sova så jag orkar med barnens tempo i morgon på utflykten ;-)

Hoppas du haft en fin Tisdag! Kram & Godnatt





Det var riktigt skönt här idag med SOL! På tok för varmt med sjal idag dock (min absoluta favoritsjal) kände jag under de få minuter som jag var ute på lunchen för att köpa mat ;-) Sedan började det ösregna också, knasväder.
 

Jag tänkte (faktiskt) mobilblogga för en gångs skull från jobbet på lunchen, men så "fastnade" jag i telefon och det glömdes bort. Men en "klassisk" blogg-lunch bild bjuder jag på idag ;-) Blev keso & kalkonsallad + iste för min del idag
 
"After dagis" hos farmor & farfar idag. Paketöppning en "vanlig dag" var ju extra skoj för våra små


Postat av: LIFE by TESS

Här sov vi också länge pga. en liten som var vaken på natten, hrmf.



Min sjal (likadan som din) är också en stor favvo men som du skriver lite för varm nu. Tur man har en somrigare också;)



Kram

2012-04-24 @ 23:05:15
URL: http://misstess.se
Postat av: Elin

Hej! :-) Kul att du kikade in på bloggen :-) Trodde inte jag skulle ha en läsare kvar efter blggtorkan som pågått.. Men ca 50 st tittar in varje dag ändå, kul! ;-)

Eftersom jag inte orkat/haft tid/prioriterat bloggen har jag själv inte läst någon annans heller. Har tänkt att hinner jag inte läsa min hinner jag inte läsa andra heller. Har bara känt stress då att ej hinna få till några rader själv..



Hoppas allt är bra med er?? Kommit i ordning i huset? Otäck med branden!!! :-/ Tur att det gick så bra som det gick iaf! Bra av dig att agera smart i et läget!

Fin bild på dig! Du ser alltid så pigg och fräsch ut!

:-)



Kram!

2012-04-25 @ 00:38:04
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: Nina

Kul med presenter till vardags =)



Kram

2012-04-25 @ 19:50:04
URL: http://petitfashion.se
Postat av: Karin Utterberg

Sjalen ser superfin ut. Var kan man hitta den?



Kram Karin i Sundsvall

2012-04-25 @ 21:07:07
Postat av: Jossan

Oh, ha en spännande dag imorgon då!

2012-04-25 @ 22:00:11
URL: http://jossies.blogg.se/
Postat av: Erika svarar:

Karin: Ursäkta jättesent svar! Sjalen kommer från Ester Elenora.



Kram

2012-05-03 @ 22:25:26
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack då vet jag:-)

2012-05-04 @ 19:46:58
URL: http://www.kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: