{ SHOPPINGKVÄLL }


Halloj!

Har för bara en liten stund sedan kommit hem efter en shoppingkväll på stan som stängde 21 idag. Gick hem en sväng efter jobbet och sedan ut på stan för lite shopping. Vi bor såpass centralt man kan bo här i stan och dessutom jobbar jag på stan men går väääldigt sällan runt i butiker och strosar. Oftast blir det att jag spirnger in snabbt för att köpa det jag ska ha och snabbt ut. Blir väl så när man har barn också ;-)
Tycker också det känns fel att gå och strosa runt och shoppa med barnen, finns bättre och roligare saker att hitta på med dom. Dom tar jag bara med när det är snabba inköp. handla mat däremot är framförallt Elwiras specialitet ;-)
På nätet blir det dock en hel del shopping, men köper bara sådant som inte finns på stan.

Så ikväll har jag alltså strosat runt i butiker i lugn och ro på egen hand och shoppat loss, riktigt najs faktiskt och nästan lite lyxigt :-)
Liten besvikelse att H&M inte fått in All For Children kollektionen ännu.

Nu ska jag äta smörgås & te, ta en dusch, plocka upp shoppingkassarna och krypa till kojs om ett tag. I morgon är jag ledig, perfekt!

P&K


Den här bilden är ju så härlig :-)








Postat av: Carro

skoj med shopping!

2011-09-30 @ 10:04:08
Postat av: michaela med bebis

det ÄR lyxigt att få gå och shoppa i lugn och ro ;) önskar dig en fin fredag och helg!

2011-09-30 @ 12:15:12
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Nina

Här kom kollektionen in igår! Köpte två klänningar, men dom fick åka tillbaks, hon ville inte ha dom ; )



kram

2011-09-30 @ 16:11:20
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Hej på dej!

Det är ju underbart med shopping i lugn och ro, men det inträffar ju så sällan så för mej blir det mest nätshopping faktiskt.



Hoppas att du får en toppenfredag! :)

KRAM

2011-09-30 @ 16:26:34
URL: http://blogg.helenashem.se
Postat av: Li

Alltid kul med lite shopping. Hoppas att ni får en bra helg!



Kram

2011-10-01 @ 08:17:22
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: