{ HEJ SÖNDAGSKVÄLL! }

Godkväll söndag!

Suttit och trixat och fixat med datorn och bland annat rensat massooor av bilder och lagt över till en extern hårddisk. Förstår inte att jag aldrig kan bli bättre på att  rensa bilderna direkt när jag lägger in dom! Jag vet att jag borde men ändå gör jag de inte *suck* (kan ha något med att göra för det är sååå trist ;-)

Men nu är iaf "evighetsgörat" klart för denna gång, mycket skönt!

Idag har vi söndagsmyst och varit ute i lekparken, matat änder och handlat och Elwira har hjälpt mig med middagen. Elwira fick välja vad hon ville och då blev det god lasagne med mozzarella och blåbärspaj :-)

I morgon hoppas jag få lite gjort ute vid huset igen, vi har målat sååå många lager färg i köket och har tagit tid (våra två små tar ju också tid) och det dröjde länge innan färgen verkligen täckte men nu tror jag det räcker med ett sista lager :)men fint blir det vilket är skoj.

Snabbisdusch nu och sängen sedan. Natti natti!


Postat av: Therese

sov sött! Det ska jag göra! kram

Postat av: Li

Vilken fin bild på tid och söndagar är mysiga!



Kram

2011-09-19 @ 00:11:47
URL: http://sweetieli.devote.se
Postat av: Tindra

Hej fina ni :)

vad stor illa Ludvig blivit! So cute! Snygga byxor! :)

ska bli kul att se hur resultatet av ert kök blev :) spännande :)

kram ha en Bra dag

2011-09-20 @ 06:52:22
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: