{ FARSDAG TÄVLING! }

Nu anordnar jag en tävling i samarbete med Nivea med produkter för män värde 310:-, passande gåva till fars dag nu på lördag :)

Observera dock att tävlingen avslutas på på Torsdag 10/11 kl 12.00 för att vinsten ska hinna fram till helgen. Behöver vinnarens adress tills dess och skriv helst din adress i MAILfältet i kommentaren som INTE publiceras synligt här (bara jag som ser) för att vinsten garanterat ska hinna fram.

För att tävla: Motivera varför just din pappa/man är bäst :-)

Vinsten:

Kittet är värt 310 kr och består av:
-NIVEA for Men duschcreme - sport
-NIVEA for Men Deodorant Dry
-NIVEA for Men Sensitive Hydro Gel
-NIVEA for Men Sensitive After Shave
-NIVEA for Men Sensitive Shaving Gel
-NIVEA Necessär

LYCKA TILL!


Postat av: Sandra A

Jag skulle gärnva vilja ge min man nivea kittet. Vi har två flickor på 5 och 2 år + en liten på väg i mars. Han är en toppen pappa med de små flickorna och har lätt att få dem till skratt! Han har även tålamod med mig och min trötthet under graviditeten vilket är ett stort + :-)

2011-11-08 @ 15:15:15
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Jag tycker min John är värd det här. Han har varit en sån klippa ända sedan vi fick diagnosen om lilla Alvinas ledreumatism. Han tar det lugnt och klagar aldrig även fast vi har det väldigt jobbigt just nu med alla besök till barn, operationer och det faktum att Alvina endast kan sova på hans mage sen en tid tillbaka. Och samtidigt ger han alla tre barn lika mycket tid och kärlek. Det är tack vare honom vår familj håller ihop just nu. Han är världens bästa pappa för våra barn <3

2011-11-08 @ 18:10:59
URL: http://photographybyristo.blogg.se/
Postat av: Therese

fin tävling nu tipsar jag om detta på min facebook och blogg,kram

Postat av: Katrins vardagstjat

Då jag inte har någon egen pappa skulle jag gärna vilja ge min karl detta, varför? Jo för att han alltid står vid min sida oavsett vad och att han plus det är världens bästa pappa till våran Leo. Han har alltid stor fantasi och hittar på den ena efter andra leken med Leo som verkligen avgudar sin far. Kort sagt, han är verkligen världens bästa pappa (och sambo :)

Kram på er

2011-11-08 @ 20:25:11
URL: http://vardagenvar.se
Postat av: Carola Lind

Trots att jag har en man som är toppen på alla sät är det till min pappa som jag vill ge detta kit! Min pappa ställer upp i vått och torrt - han är pensionär men jobbar för några olika företag bara för att det är roligt. Ibland när det kör ihop sig hämtar han vårt yngsta barn på skolan - denna vecka varje dag - han fick förfrågan om att jobba en dag, men kollade först att någon annan kunde hämta på skolan innan han tackade ja, och så är han hela tiden. Han gör saker för att han vill inte för att han måste. Det är fantastiskt tycker jag!



Min man är ju pappa åt våra barn, men det ser jag som lika självklart som att jag är deras mamma - vi har lika stort ansvar att se till att de har det bra ;-)

2011-11-08 @ 20:30:03
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: Therese

Detta skulle helt klart vara en toppenpresent från min son till hans pappa/mitt ex.. Han ställer alltid upp till 100% för honom och jag kan inte önska mig en bättre pappa till min fina son på 11 år - dessutom har vi en toppenbra relation även fast vi båda lever i nya relationer, så presenten är även lite från mig som ett bevis på att jag tycker han är bästa pappa i världen till William!!

2011-11-08 @ 20:39:56
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Alma

Världens goaste och mest ödmjukaste man har, som dessutom är en urgo och härligaste pappa till vår två-åring. Aldrig klagomål gnäll eller tjafs utan ställer upp i vått och tort, åker till ica sena kvällar för vår dotter är sugen på apelsin eller jag vill ha glass, jobbar in eftermiddagr med sena kvällar för att kunna umgås med dottern och mig- och göra Tjejgrejer, goa fina underbara man som jag älskar oändligt ... finaste Osjälviska pappan som älskar så mycket och djupt... blir rörd så bäst att sluta med berömmet nu =))

2011-11-08 @ 20:53:55
Postat av: Bella

Min pappa är bäst!

Men han unnar aldrig sig själv lite lyx,så detta vore kul att få ge till honom.



Kramis

2011-11-08 @ 21:00:57
Postat av: Therese

Jag önskar vinna detta kit åt min underbara sambo som har gett mig världens finaste son. Han är världens mest omtänksamma och förtjänar lite extra uppskattning på fars dag!

2011-11-08 @ 21:14:15
URL: http://minbebis.com/blogg/hostherese
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Varför min man är världens bästa man finns att läsa här; http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/november/lite-uppskattning-till-varldens-basta.html.

Varför han är världens bästa pappa... ja det finns mkt jag kan skriva. Men det som utmärker honom mest är att det är rättvist mellan alla barn, oavsett om det är våra gemensamma söner, hans son sen tidigare eller min son sen tidigare! Alla får lika mycket kärlek - han har kärlek till alla ungarna och några till! =)

2011-11-08 @ 23:12:13
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Min pappa är överdrivet snäll, nästan så att det blir för mycket och man får dåligt samvete för att han gör så snälla saker ibland. Till exempel detta: http://idawe.blogg.se/2011/october/en-tidning-som-var-lite-trasig.html :)

2011-11-09 @ 00:46:36
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Emma S

Min pappa är den som ställer upp i alla lägen. trots att han jobbar mer än heltid och håller på att flytta för fullt tar han sig alltid tid för sina döttrar. han tar sig tid att ringa och fråga hur dagen har varit och han glömmer aldrig nått man berättat. Han är de som stöttar en och uppmuntrar en till att göra de man så gärna vill men inte riktigt vågar.

Han har alltid ställt upp för mig såhär. när jag var yngre var det han som skjutsade mig till stallet och tvingades ta med sig arbete han fick göra under min ridlektion. Trots att hanalltid hade mycket att göra så tog han alltid sig tid att se mig rida och sedan berättade han alltid hur stolt han var över det jag gjorde. För att göra detta kort, han är den allra bästa pappa man kan tänka sig och jag hoppas att jag åtminstone är hälften så bra förälder åt mina barn,

2011-11-09 @ 01:07:48
Postat av: Anna

Eftersom min pappa inte finns hos oss längre så skulle jag ge min älskade make detta. Han är verkligen bäst eftersom han alltid ställer upp. Inga knussel när det gäller städning, mat eller läxläsning. Han kan ofta tappa upp ett bad till mig, tända lite ljus och hälla upp ett glas vin - sedan tar han marktjänsten och jag kan bara ligga och njuta!

2011-11-09 @ 07:51:18
Postat av: Suzanne Selander

År 2007 blev min pappa, som då var 57 år gammal, arbetslös pga att det ekonomikontor han tillhörde las ned i vår stad och istället flyttades till en stad söderut i vårt avlånga land. Trots mängder av jobbansökningar har han knappt fått komma på nån intervju, hans ålder sätter käppar i hjulen för honom trots att han besitter i mina ögon ovärderliga kunskaper baserat på 40 års arbetsliv. Självklart sätter 4 års arbetslöshet sina spår i hans ekonomi och jag önskar jag kunde hjälpa honom mer än jag har möjlighet till för tillfället.

Ett fint Nivea-kit vet jag skulle lysa upp hans tillvaro!



Hälsningar Suzanne

2011-11-09 @ 10:57:32
Postat av: Loise Ohlsson

Vann jag Nivea-kitet så skulle jag ge det till min fina sambo, och pappa till våra 2 underbara barn. Vi fick för 5 veckor sedan vår andra son, har sedan tidigare en kille på 3 år. Min sambo har ett hjärta av guld och ett tålamod som jag beundrar högt. Han kommer hem varje kväll efter en lång arbetsdag, (åker hemifrån kl 4 på morgonen och brukar komma hem vid 7 tiden på kvällen) och är lika glad och sprudlande som alltid. Kärleken till våra barn är det största, men jag har en man som jag älskar och beundrar högt och han är värd att bli uppvaktad med presentar och kärlek på Farsdag! =) Mvh Loise

2011-11-09 @ 11:24:10
Postat av: Nina - Glamourmamman

Åh, vilken perfekt tävling i dessa tider :-)



Min man är bäst för att han tar sitt pappaskap på största allvar. Finns allt där för sina söner, leker, lyssnar och gosar, och ser till att vara en bra förebild för dem.



Kramar!

2011-11-09 @ 12:02:40
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Min pappa/min sons morfar är stålmannen. För 3 veckor sedan fick han veta att han är drabbad av den värsta sortens hjärntumör. Sedan dess har han bara blivit sämre och kräver just nu intensivvård dygnet runt. Han kämpar för att få se sina två små barn (4,6år) att växa upp. Vore inte helt fel att ge honom det här paketet så han göra sig fräch i sjukhussängen.

2011-11-09 @ 13:35:47
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg

Är med!



Det går inte att beskriva pappa med ord men jag ska försöka. Han finns alltid där för mig. När jag mår dåligt får han mig ALLTID att skratta, t.o.m. om jag är sur på honom. Han är helt underbar och sätter alltid alla före honom själv, han vill att alla ska må bra. Sen i somras när mamma fick cancer visade han inte att han var ledsen för att min bror och jag inte skulle må sämre.

2011-11-09 @ 14:31:49
URL: http://piiffochpuuff.devote.se
Postat av: Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg

Glömde min adress, skriver den i denna kommentar i mailfältet

2011-11-09 @ 14:33:00
URL: http://piiffochpuuff.devote.se
Postat av: Alexandra

En present till min far som tack för en underbar uppväxt. En likadan som jag nu försöker ge mina egna barn!

2011-11-09 @ 14:35:32
Postat av: Maria

Det begriper man bäst när man känt efter ett tag, och det kommer jag inte låta nån annan göra! Men bäst är han definitivt fortfarande efter snart 22 år, alla kategorier, både som sambo och pappa!

2011-11-09 @ 15:09:11
Postat av: Mita

Jag vill tacka pappa för allt han har gjort för mig och mina syskon.

2011-11-09 @ 15:38:45
Postat av: Linda - ndaiL

Lätt att motivera, min pappa är helt klart bäst :) Och jag tycker att han är värd en fin farsdag present, då vi precis har varit iväg utomlands o firat mammas födelsedag så kommer han lite i skymundan.

Dessutom påpekade han häromdagen att han behövde ny deo & after shave :)

2011-11-09 @ 16:04:13
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Annelie C Karlsson

Dick Karlsson - Min man sedan 30 underbara år och bästa tänkbara far till våra söner är värd all världens vinster....Arbetar dessutom utomhus och hans hud behöver bra omvård-NIVEA.

"Frun- 50+"

2011-11-09 @ 16:47:13
Postat av: luzzi1985

Jag tycker min pappa förtjänar en så fin gåva på hans dag. Tyvärr har jag inte råd att köpa honom något, Han finns alltid där för mig och ger villkorslös kärlek. Han är bäst i Test ;)

2011-11-09 @ 16:49:59
Postat av: Elga Holm

Den allra bästa pappan i vår värld, skulle uppskatta lite Nivea-flärd. Grabbarna våra tycker han är bäst, ställer alltid upp till vardags likväl som till fest. Fixar, städar och lagar mat, världens bästa pappa, make, älskare och kamrat.

2011-11-09 @ 17:14:01
Postat av: Annika Karlsson

Till min underbara man som har ställt upp i vårt och torrt. Han åkte 14 mil varje dag till sjukhuset när jag låg inne i ett halvår, jobbade heltid samtidigt och tog hand om våra två små barn. Detta kallar jag kärlek och därför är han värd denna paketet.

2011-11-09 @ 17:23:52
Postat av: Kerstin Jonsson

hej.. jag vill verkligen ge något till min man som stöttar och tar hand om mig även när livet är tufft. har precis blivit skadad och livet är upp och ner med allt nytt och ändå så finns han där trots att han får ta hand om allt nu - hundar, ungar, hus och inkomst.

2011-11-09 @ 18:25:26
URL: http://dragabol.gblogg.se
Postat av: Camilla Sandmark

Pappa är bäst för han är som en bästa kompis!

Ställer upp i alla väder och kan bevara en hemlighet tom för mamma!

2011-11-09 @ 18:32:08
Postat av: Camilla Sandmark

Glömde adressen!

Kubbovägen 30,805 92 Gävle!

2011-11-09 @ 18:34:29
Postat av: Anna Petersson

Jag tycker att Vilmas pappa är värd den presenten för att han är världens bästa pappa.... till Vilma;) Han är 100 % närvarande när han är hemma- det är bara Vilma som gäller. Dom busar och leker, pärlar, "degar" leker affär, är ute i skogen och leker. Dom hittar alltid på en massa bus tillsammans- kärlek! Tack för en fin blogg :)

2011-11-09 @ 19:02:49
Postat av: Erika

Åh det skulle passa perfekt, som en nystart mellam min pappa och mig. Han och jag har bråkat EXTREMT mycket, men nu har vi bestämt att nu är det slut på det och nu på söndag firar vi en nystart mellan oss. vi ska dra ett streck över allt och det ska bli så skönt att glömma det och börja om på nytt.

Det skulle betyda supermycket. Skulle kännas så bra att ge det till honom nu, så passande.

Han är världens bästa för att han ger mig en chans en chans att visa att jag verkligen vill ha en nystart mellan oss. han förlåter mig efter allt elakt jag sagt och gjort, och det betyder sjuuukt mycket för mig.

2011-11-09 @ 19:53:01
URL: http://erikaleijon.blogg.se/
Postat av: Sanna Westeson

Jag vill självklart vara med & tävla! Det kommer antagligen vara en hel drös som skriver i stil med det jag skriver, att min pappa är bäst och så vidare. Men det är han verkligen! Han finns alltid där för en, i vått och torrt. Vår familj har gått igenom mycket under åren, både sorg och lycka. Det har inte alltid varit lätt, men tillsammans har vi tagit oss igenom detta. Och det bästa är att ju äldre han blir, desto bättre pappa blir han. Så han tar ingen semester från "pappa-rollen" direkt :-) Hade blivit så glad om jag vann, hade varit roligt att ge detta Nivea-kit till honom - för jag vet att det hade varit uppskattat! :)



Med vänlig hälsning

Sanna Westeson

2011-11-09 @ 21:16:47
URL: http://westeson.blogg.se/
Postat av: christina olsson

Jag har en underbar pappa nu som ställer upp i alla väder & som man kan lätta sitt hjärta ,Jag har på äldre dar fått en pappa som är där i telefon eller hoppar in i bilen & kommer fast kl är två på natten ,& jag har så ont i hela kroppen så den skriker,då är det skönt att ha någon som kommer så min man får sova för han går upp kl fyra .

2011-11-09 @ 21:17:13
Postat av: Malin

Min pappa börjar bli gammal och behöver lite bra produkter till som återfuktar hans hud.

2011-11-09 @ 21:23:10
Postat av: tessan

min sambo skulle behöva lite nya produkter så han blir pigg och fräsch innan vi får barn nummer två

2011-11-09 @ 21:32:58
Postat av: Karin Danielsson

Min pappa är riktigt bra och som morfar är han helt klart bäst. Som en traditionell 70-talspappa var han kanske inte alltid så närvarande hela tiden, men när han nu på ålderns höst blivit morfar finns det ingen bättre. Han är otroligt engagerade i sitt barnbarn och ställer upp på alla sätt och vis.

2011-11-09 @ 21:43:44
Postat av: Annchristin Holmlund

Hej jag tycker att min svärfar är värd detta paket och mer därtill!

Han finns alltid där i vått och torrt när vi eller barnen behöver hjälp med stort och smått.

Kan vara allt från byggnationer till krissituationer.



Ja han finns alltid där med goda råd och en varm famn.

Ja det blev inte min egen pappa men en person som betyder mycket för mej och mina barn och svärFAR borde oxå funka

2011-11-09 @ 22:11:16
Postat av: E-L

Min sambo är bäst för att han brukar ge mig små presenter i vardagen. Sen brukar han gå upp med dottern på morgonen och ge henne frukost medan jag får dra mig en stund i sängen. Han leker och skojar så dottern kiknar av skratt. Han ger oss glädje o vardagen helt enkelt. Detta fina kit skulle jag vilja ge honom som en liten påminnelse om hur viktig han är för mig/oss.

2011-11-09 @ 22:29:06
Postat av: E-L

2011-11-09 @ 22:30:21
Postat av: E-L

Glömde min adress så den kommer här ovan.

2011-11-09 @ 22:30:48
Postat av: Amanda

Det går aldrig att ha tråkigt med min pappa och han får mig ALLTID att skratta!

2011-11-09 @ 22:33:55
URL: http://amandasjul.blogg.se/
Postat av: Ester Jonsson

If you're having dad-problems I feel bad for you son,

My dad got 99 problems, but I'm not one.

2011-11-10 @ 01:06:01
Postat av: Sanne

Han är en vanlig pappa och man - men han är unik ändå.

Han är kanske inte bäst - men han är ändå bra som få.



Han är inte snyggast på vår jord

- men skönhet kommer inifrån, sanna mina ord.



Han är inte världens omtänksammaste karl - men sätter andra före sig själv som pappa och man.

Han är inte världens händigaste - men fixar och grejar som bara han kan.



Han kan vara tvär och butter (ibland) - men mest är han glad och snäll.

På söndag ska han firas - från tidig morgon till senan´ kväll.



Necessär från Nivea skulle passa honom toppenbra

- det vore en fin gåva till gubben och pappan, som är precis han som vi vill ha!

2011-11-10 @ 04:03:22
Postat av: Kristina Karlsson

Han lyssnar och finns där var dag,

älskar mig för att jag är jag.

Mitt stora stöd genom livet,

ett kit från Nivea till Rune känns väl givet?

Den bästa förebild jag kunde få-

en underbar pappa att lita på!

Tack för att du finns!

2011-11-10 @ 07:56:13
Postat av: Erika

Min pappa är världens bästa. Han ställer alltid upp på mig och vi kan verkligen prata om allt.



Vi pratade inte med varandra alls på 5år men nu har vi hittat tillbaka, han betyder verkligen allt och jag kan inte ens förstå varför vi bråkade tidigare.



[email protected]

2011-11-10 @ 10:10:52
Postat av: Johanna Gustavsson

Min pappa är världens bästa pappa för att han är pappa inte bara åt mig, utan ger även en faderfigur åt ungdommarna på behandlingshemmet där han jobbar, för att sedan åka hem och ta hand om mammas och pappas 4 fosterbarn som bor hos dem.



Under alla år som gått sedan jag var barn har han tagit barn efter barn under sina vingar, även helgbarn, och hinner på något magiskt sätt även finnas på plats för mig och mina biologiska syskon.



Och i hans ögon är det ingen skillnad mellan oss, alla är vi hans älskade ungar! För att han outtröttligt kämpar vidare för att ge barn som hamnat snett eller fötts in i trista familjeförhållanden en lycklig barndom förtjänar han om någon utmärkelsen "världens bästa pappa" och helt klart ett farsdagspaket att hurras på med!

2011-11-10 @ 10:11:42
Postat av: Agnes

Min sambo är världens finaste pappa och bonuspappa till mina två pojkar! Han ställer upp i alla lägen, är varm, kärleksfull och en trygg förebild som inte ser någon skillnad på sin biologiska son och sin bonus son. För mig är det kärlek! Och han förtjänar verkligen en riktigt fin farsdagspresent som ett litet tack för att han finns här för oss alla tre i vått och torrt! <3 <3 <3

2011-11-10 @ 10:17:24
Postat av: Louise

Jag skulle vilja ge Fars Dag paketet till min svärfar(!) Min egen pappa gick bort för 6,5 år sen och min man får annan present av vår son. Så just det här skulle passa min svärfar så bra, han ställer alltid upp vare sig vi behöver hundvakt eller jag nu (som höggravid) inte orkar laga middag efter förskola och jobb eller om vi behöver hjälp i huset eller vad det nu kan vara. Han är en riktig klippa som förtjänar lite uppvaktning och härliga produkter från Nivea.

2011-11-10 @ 11:05:07
Postat av: Anneli Nilsson

Det va en pojk ifrån skåne

som träffa en underlige fåne

Men tro't eller ej

för den knasiga tjej

han tar ner både stjärnor och måne.

2011-11-10 @ 11:59:00
URL: http://onkelanneli.blogg.se/
Postat av: Anneli Nilsson

haha det va i grevens tid det där hann in!

2011-11-10 @ 11:59:52
URL: http://onkelanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: