Mysdag för barnen & mysig kväll tillsammans

Oj vad tiden går fort när man har roligt! sitter ikväll och kollar på HUS, uj vad spännande- och jag önskar det kunde bli måndag NU.

Jag har jobbat idag och då var barnen ute på gården och Elwira fick följa med och träffat massa nya hundar hos en av grannarna däromkring som har en kennel och tydligen hade en valp bajsat på golvet berättade hon själv om och visade hur valpen gjorde och skrattade *hihi* och så hade hon åkt pulka, träffat hästar, och åkt traktor. Ludwig hade lekt med sötaste Leon, supermys för barnen med andra ord önskar jag kunde varit där.
Jag har tagit igen lite tid med barnen ikväll och gjorde varm choklad med muscovadosocker i efter middagen samt läst & tittat i böcker i soffan som vi brukar.

Elwira har även lekt med det söta hello-kitty huset som hon fått av farmor & farfar. Det är verkligen ursött och Ludwig leker gärna med dom söta små hello-kitty dockorna som hör till eller snor gärna lite annan "inredning" när Elwira inte ser på ;-)

Nu ska jga plocka fram lite sköna danskläder till dansen som börjar i morgon, blir skoj!

Elwira med sitt söta hello-kitty hus ikväll. Och själv jag har spanat på annat hus efter barnen somnat :-)

Postat av: Emma

Åh Hello Kitty! Min favorit ;)

2011-02-19 @ 21:46:44
URL: http://emmawelin.blogg.se/
Postat av: Josefine

mysigt och vad spännande med hus...

2011-02-19 @ 21:47:17
Postat av: ullisar

Tjohej! Hus? Gudars va spännande och skoj!

Lycka till!

2011-02-20 @ 23:41:11
URL: http://ullrika.se
Postat av: Therese

Så sött det var! Vill Ludde med vara med och leka med det? Viggo har fått ett garage, eller jag har beställt från Ellos, Micki leksaker. Det blir nog uppskattat. kram

2011-02-21 @ 11:41:22
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: