Jobbat tillsammans & en helg med mycket hjälp

Igår när M skulle börja jobba på eftermiddagen så följde jag också med och jobbade. Det blev ju jättebra att förena lite nytta med nöje kan man säga, för jag och M "hänger" ju inte så mycket med varandra utanför hemmet utan barn dvs :-)
Gick bra att jobba trots M försökte köra lite med mig *hihi* fast absolut inte på ett allvarligt vis förstår ni utan han är bara en väldigt skämtsam pojke min kära M ;-)

Mormor & morfar stannade hemma och lagade middag och nattade sedan barnen till kvällen, och det gick också bra fast barnen inte alls är vana att någon annan än vi brukar natta dom (bortsett från på förskolan då) och det är bara nyttigt tror jag, att någon annan gör det ibland.

Jag har haft en extremt soft helg och har kunnat vila lite extra då mormor & morfar varit med Elwira & Ludwig.
Har i princip haft en riktig helg, och en ganska "ledig" sådan för ovanlighetens skull eftersom vi haft så mycket hjälp.
I söndags var jag på dansen med Elwira som vanligt och var som vanligt en stor hit.
Våra duktiga och härliga små charmtroll. Hur stolt kan man egentligen vara över sina barn?, finaste på alla plan är vad dom är.
Nu är det nya vecka igen och jag ska passa på att gå till gymmet en timme snart medans mormor & morfar fortfarande är kvar. Gäller ju att utnyttja resurserna ibland ;-)
Förra veckan hann jag med ett träningspass men vill ju helst försöka klämma in två pass så det satsar jag på den här veckan då :-) jag försov mig i fredags till yogapasset jag tänkt gå på så det var mindre bra, men nu är det ny vecka som sagt :-)

Tjohooo nu kör jag igång med ett glatt humör! Önskar alla en fin start på veckan


Bild från i somras på Elwira & Ludwig, så fina tillsammans



Postat av: Nina

Vilken söt bild på dina fina =)



Vad roligt att du klickade hem den! Gjorde jag också igår, hoppas den passar bara...



Kram!

2011-02-28 @ 11:47:49
URL: http://petitfashion.se
Postat av: michaela med bebis

vilken fin bild på dina små! och vad skönt med en slapp helg...föräldrar är allt bra dom ;)

2011-02-28 @ 15:29:20
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Josefine

låter kul att jobba ihop! hoppas det gick bra på gymmet idag

2011-02-28 @ 20:24:07
Postat av: Elin

Vilka sötisar! Hoppas du får en bra vecka!

2011-02-28 @ 20:57:12
URL: http://gottmosoverdos.blogg.se/
Postat av: Pyttianna

Så fin bild på barnen! :)



Visst är de de underbaraste vi har <3

2011-02-28 @ 21:49:12
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Pyttianna

Så fin bild på barnen! :)



Visst är de de underbaraste vi har <3

2011-02-28 @ 21:49:36
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: