Påbörjat lite traderaförsäljning

En ny bloppis har dragit igång på Tradera och jag ska passa på  att sälja lite mer där. Har nyss lagt upp några auktioner men det kommer mera.
Har i omgångar nyligen lagt upp en hel del där men alltid har man något att sälja ;-) så skönt att rensa då och då. Sälja & skänka är toppen!

Blir mestadels tjejkläder som säljs då det mest är killar i släkten och i bekantskapskretsen ;-) HÄR ligger några för tillfället och det ska fyllas på vartefter... måste ner och rensa lite i källaren också. Får se vad mer jag hinner med ikväll. Min dator går liiite segt också *suck*

edit: kjol + shorts i gravid/mamma modell finns uppe nu

Någon liten tjej kommer bli ursöt i den här klänningen från Proud som Elwira tyvärr hann växa ur på tok för snabbt!

Postat av: Nina

Vad synd att hon hann växa ur den, så härlig färg!

S kan faktiskt ha sin i år också =)



Kram

2011-04-28 @ 10:54:51
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken söt klänning. Jag skulle också behöva rensa och sälja lite....

2011-04-29 @ 08:37:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: