Sol, PT & en grym väska

Morning!
Verkar bli sol idag med, igår var det toppenväder ute men jag kände mig dock inte direkt på topp, men känns en smula bättre idag. Ska snart träffa PT på gymet så där får jag tänka på helt andra saker, längtar nu!
Hade verkligen velat åkt till IKEA idag och köpt en byrå men ser inte ut som vi kommer iväg idag heller måste dessutom låna en annan bil för att kunna frakta hem den, men men en annan vacker dag så!
Hämtade ut en grymt nice väska igår på posten som jag bara måste visa senare! är sååå nöjd, precis vad jag velat haft och behöver just nu!
Önskar en fin dag! kram kram

Postat av: Josefine - Glamourmaman

Härligt att träna, måste också se till att börja, kanske redan idag! Skulle behöva bygga upp lite muskler innan jobbstart igen.



Spännande med väskan, letar också efter en ny väska (svart) så kanske kan jag få ett bra tips här inom kort;) ...



Önskar en finfin dag!

2010-09-23 @ 10:02:39
URL: http://glamourmama.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Ja man kan inte alltid känna sig på topp när man har små barn som tar upp mycket av sin tid..Ska bli skoj att se väskan som du har fått hem...tycker att Ellos delar med sig bra rabatter då och då,ska beställa hem en snygg höst kofta i kväll därifrån.

Ha en bra dag.kram kram

2010-09-23 @ 10:08:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Petra

spännande m väskan,ha en fin dag här skiner solen o det e tur kram

2010-09-23 @ 11:00:23
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: