Snyggt med ridbyxan

Den här looken köper jag gärna, rakt av. De här är verkligen ett par snygga "ridbyxor" jag skulle styla precis som på bilden, men byter ut skorna till mina Acne pistols och slänger på mig en skinnjacka eller pälsväst  :-)
Letar ju efter något liknande dessa brallor...  

Bild: Asos

Postat av: Josefine

tjusigt! ett par "ridbyxor" i fin modell vill jag ha med

2010-09-08 @ 11:07:36
Postat av: towis

riktigt snyggt! behöver bara hennes kropp också :)

2010-09-08 @ 12:29:08
URL: http://towis.blogspot.com
Postat av: mamma mindy

God eftermiddag söta..Jag har lagt in dig blogg på mina länkar,Hoppas att det är okej,

Ja det är härligt att dina små barn är framåt och kan gå bra med alla andra barn och äldre,,det är så det ska vara.Min william är inte mammig eller pappig men det kanske kommer,,,det visar sig,,Får se när vi ska skola in min prins på dagsi men det luta nästa höst om det inte skulle bli innan..är hemma nu utan lön så efter han blir ett år måste jag ta ut 5 dagar i vekcan om jag inte ska jobba o det ska ja inte..hihihi...sen får vi se hur länge ddagarna räker sen ska ja får av manen min,,skönt att få vara hemma så länge det behövs,,sen får man se när man kommer tillbax till jobbet..

Kanske blir det en plutt där mellan som jag hoppas på :)

Hoppas att du har en skön eftermiddag med familjen.kram kram kram

2010-09-08 @ 14:27:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Erika svarar:

Josefine: Ja de "perfekta" skulle jag med vilja hitta :-)

2010-09-08 @ 21:59:18
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: