Navelproblem

Godmorgon!

Har en grej jag stör mig på just nu, nämligen en sådan liten sak som min navel! Innan graviditeten hade jag en inåtnavel som jag var nöjd med. Men vid bägge graviditeterna så "ploppade" den ut men har för mig den åkte tillbaka in efter Elwira men nu är den fortfarande lite putig, inget extremt men såpass att jag inte gillar den.
Nu är det ju inte direkt något som syns som folk ser, men jag ser den ju...

Jag har ju inte tränat någonting sedan Elwira o Ludde kom till världen, men vet inte om själva naveln skulle påverkas om man skulle göra det? vill ju ha tillbaka min fina navel igen :-) men kanske ska vara glad att min kropp gick tillbaka så (extremt) fort som den gjorde. Men det är lätt att störa sig på den här lilla saken!

När jag var yngre hade jag utåtnavel som jag inte gillade alls en längre tid men tillslut fick jag äntligen in nåtnavel :-)
Jaja det här är ju en liten grej, men vill kunna vistas i bikini utan att störa mig på min lilla navel nästa sommar...

Postat av: Therese

Du får bli jättefet om magen så åker den garanterat in.........träna kanske hjälper gör en massa situps och kolla om det händer något. kram

2010-09-07 @ 09:50:35
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Ninni

Formen på kroppen förändras ju såklart när man får barn : ) Men det vet ju alla vi mammor : ) Har du kanske mer hull på magen nu så kan det bero på det...så var det för mig innan jag började träna men sen återgick min navel till det normala då jag gått ner i vikt.

2010-09-07 @ 09:52:07
Postat av: Elin

Har lite put på min navel nu, tror dock att den kommer åka in igen efter graviditeten (om den tar slut någon gång :-D) Det gjorde den med Tyra iallafall, men det kanske blir annorunda nu med 2:an?



Kram

2010-09-07 @ 10:02:16
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Erika

Ninni: Nej min mage är i prncip lila som den var innan jga fått barn, bara lite mindre fast, men inget extremt. Ska göra sit ups nu ;-)



kram

2010-09-07 @ 10:16:19
Postat av: sandra

Kanske kan hjälpa med träning men du har väl platt mage redan? Känns om man har mycket överflödigt fett då kanske det hjälper med träning, min mage har inte alls dragit ihop sig så bra efter Edvin.. Måste ta tag i det känner jag, efter Alvin gick det rätt fort.



Säkert ingen annan som ser det men som sagt om man själv stör sig på det så kan man inte släppa det! Kram,

förresten vad gott med hemmagjord sylt! Jag klarar inte av köpt lingonsylt, går bra med typ hallonsylt men hemmagjort slår allt!

2010-09-07 @ 10:31:27
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Ullis

Har exakt samma "problem" Hoppas att nån kommer med nåt bra tips!!

2010-09-08 @ 15:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: