Blanket Cardigan

Den här koftan ser väl helt perfekt ut? Vissa mönster i färger kan jag tröttna rätt fort på men allt som har med svart & vitt att göra lessnar jag aldrig på.  Den här är dessutom INTE i 100% akryl, utan är tillverkad i; 40% Cotton, 30% Viscose, 20% Polyamide, 10% Angora
Kanske skulle satsa på den här *hmm..* finns att kika närmare på hos ASOS här (länk)


Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

vet faktiskt inte hur lång hon är, sist jag mätte var för 6månader sedan och då var hon 87cm o hon lär ju ha vuxit några centimeter sen dess ;) Men hon har 92 i kläder och en 92a i overall satt bra nu men antagligen inte hela vintern då vinteroveraller med fördel får vara lite stora. Om jag var du så hade jag tagit en storlek större om E har 92 normalt i kläder, tycker inte att de verkade så stora i storlek som de var förra året.

2010-09-06 @ 21:13:29
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja visst är dom söta! Max brummar runt me sin för fullt här hemma om dagarna ;)

Hoppas allt är bra me er. Nu är hösten verkligen kommen, men jag tycker bara de är mysigt.

Nu är de dags att gå upp och väcka barnen sen iväg till dagis.

Kram kram

2010-09-07 @ 07:25:47
URL: http://grindemyr.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Godmorgon söta..Så snygg kofta..NU finns det så fina höst kläder. Det är så skönt att man gick ner alla sina kg man gick upp när man väntade min son.Hoppas att du får en bra tisdag med familjen.kram kram

2010-09-07 @ 09:18:42
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: