3 fina ting

Nu har det kommit in lite nya varor på h&Ms sida igen efter den smått "galna" Lanvin kollektionen. Var aldrig något plagg jag fastnade för där, skulel vara den svarta tyllklänningen då.

Korsetten är verkligen heelt underbar men tycker det är konstigt att minsta storleken är 36? skulle jag bära den skulle den nog trilla ner till en kjol ;-) okej inte riktigt kanske, men stor skulle den nog va.
Volangkanten upptill & nedtill var ju verkligen så fint!
Stora "blingiga" halsband har jag av någon anledning börjat snegla mer och mer på, tycker det är superfint! och snyggt även till vardags till tisha & jeans. Billigt krimskrams kanske, men fint sådant ibland ;-)
De röda strumpbyxorna med prickar på blir riktigt jul- piffigt till en svart klänning


Postat av: Josefine

SUPERFIN korsett!den vill jag ha

2010-11-25 @ 15:28:18
Postat av: Yohanna

hahaha.. vilka lyxproblem du har! ;) Så du är storlek 34? :) Lyllo dej!! :)

2010-11-25 @ 16:07:13
URL: http://maiplu.se
Postat av: Thina

Jag dör vilken snygg korsett! :D

2010-11-25 @ 21:21:33
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: sdle

Bra blogg!



Till läsarmammor med småflickor:

Kolla in mina auktioner på Tradera! Alias:sdle. Fina nya barnkläder till bra pris!

2010-11-25 @ 21:30:37
Postat av: Cissi mamma till William o bebis i magen!

Hejsan=) Brukar följa din blogg=) Har en liten fråga! Minns att du gav dagisfröknarna på elviras dagis en varsin julklapp....men hittar inte de inlägget! Va köpte du?? Va kommer du köpa/om du ska köpa för något i år?? Lite tips?? Kram kram

2010-11-26 @ 07:47:47
Postat av: Nina

Tycker H&Ms överdelar brukar vara rätt små, specellt runt bysten ; ) Men 34 kanske kommer in?



Ha en bra dag! Kram

2010-11-26 @ 08:58:35
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Erika svarar:

Cissi: Åh jag kan inte minnas att jag gav något till dom personligen? Men vet att vi alla föräldrar till barhen hade en insamlig och köpte något gemensamt till dom. var inte jag som köpte det och minns tyvärr inte vad det blev :/

Vet heller inte vad det blir till dom i år, noll koll verkligen! men har gett pengar till den som ska inhandla julklapparna till barnens fröknar på 2 avdelningar

2010-11-26 @ 16:57:33
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: