En bra start på veckan

Har varit rätt skönt väder här idag med sol, fast lite blåsigt men vad gör det,men huvudsaken att solen kikar fram tycker jag.  Var ute med Elwira & Ludwig på förmiddagen och då var det skönt ute, sedan var det en trött tjej som somnade direkt efter lunchtid och även Ludde tog sig en kort nap då.

På eftermiddagen gick vi en runda på stan och M provade och köpte skor och provade ut jeans som han sulle testa mer ordetligt i morgon istället.  Elwira lekte med ett gäng bollar som hon fick tag på under tiden så hon hade bus kul! Sedan har han även varit och klippt sig och han blev såklart fin, men det är han ju alltid min fina Marcus ;-)

Provade ett regn-ställ från didriksons till Elwira, men det var lite svårt med storleken där så vi får göra ett nytt försök en annan dag.
Blev en sväng in på Polarn O. Pyret med och träffade våran favorit- försäljare, så trevlig är hon. Bra personal tycker jag är superviktigt, kanske tänker jag på det lite extra eftersom jag själv är butiksbiträde.

Råkade fuska lite idag och åt polka-glass idag, blev såå sugen på det och tänkte inte ens på att helgen var slut *ooops* men det var det värt, för polka-glass är bland den godaste glassen jag vet!

Marie picasso med kör var här i stan idag och blev visst firad här utanför torget där vi bor, så vi stod i fönstret med utmärkt utsikt och lyssnade lite när kören sjöng :-) Har inte sett programmet men lite koll hade jag på att hon varit med där, "team picasso" var det visst de kallat sig :-)

Ludwigs nya favorit tillhåll dit han HELA tiden hasar iväg till är till sladdarna under M:s skrivbord och där får han absolut inte vara men det är tydligen så spännande där.

Har suttit och kikat på "halv åtta hos mig" och sneglar lite på "bonde söker fru" just nu. Har ätit sushi ikväll och det var mitt mamma lyx för dagen, så mumsigt! 

Ska inte missa "Svenska Hollywoodfruar" som börjar strax för jag bara måste få en dos av  Maria Montazami ;-)
Sedan blir det kvällspyssel och en vecko matsedel måste fixas.

Trevlig kväll!

Postat av: Sandra

Vi har också varit ute lite i solen idag fast det blåser som sagt lite kallt ibland. Jag har också en favorit försäljare på PoP :-) Vi har också tänkt oss max 3 mil, 20 minuter från stan.. Känns som ganska lagomt! Kram

2010-05-03 @ 21:32:03
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Linda och Noah

Mums!

Måste fråga vart sjalen kommer ifrån som du har på utebilderna nedan. jätte söt och vårig =)

kram

2010-05-03 @ 21:34:55
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Postat av: Elin

Tack -kul att du gillar den :)

Åhhh va gott me sushi, nu gjorde du mig supersugen på de!!!



Hoppas ni har de bra i de underbara vädret!

Kram kram

2010-05-03 @ 21:36:39
URL: http://grindemyr.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja karuseller är kul men som sagt roligt när båda barnen e större så alla kan åka o en slipper stå o vakta vagnen!

Jaså jag trodde att det bara var jag som va konstig o matchade två barn som inte e tvillingar haha=) men så gulligt ju när det finna likadana kläder till båda fast i olika storlekar!

Gulligt med converseskor till båda. Har du lagt upp nån bild på det? kram

2010-05-03 @ 21:49:58
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, jag försöker njuta så mycket som möjligt mellan allt jobb :) Kan tänka mig att graviditeten med 2:an som sagt rusar iväg, då har man ju "jobb" med den 1:a ;)



Hoppas ni har hft en bra dag!



KRAMIS!

2010-05-03 @ 22:02:01
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



Älkar PoP me toooo :)

dom har så mycket fint .

Köte randiga sockar till kennys . och 2 bas randiga tröjer till Madicken :)



Önskar er en kanon dag :)



ska i väg luncha med vänner och min lilla Bambi nu kram

2010-05-04 @ 10:43:35
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mini

åå sushi, i love! min enda craving under min graviditet nu. mini

2010-05-05 @ 21:38:29
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: