Regnställ vår/sommar 2010 från Didriksons

Här faller regnet fortfarande och det gäller att ha bra regnkläder på sig, speciellt när man är 2 år och aktiv och gärna hoppar i alla vattenpölar- undrar vem jag syftar på ;-)
Nya gummistövlar från Viking har in skaffats så det är iallfall fixat nu.

Vi har varit mer än nöjda med Elwiras regnställ från Didriksons men nu skulle hon behöva ett nytt, ofodrat till vardags & till förskolan
Var en runda och kollade på olika ställen idag på stan, men ingenstans hade dom de färg kombinationerna jag ville ha från vår/sommar kollektionen 2010. Färgen har ju egentligen ingen betydelse rent praktiskt, men jag är så petnoga.

Hos en mindre butik här istan kunde de ta in ett set åt oss från didriksons så nu är det beställt och behöver inte kika runt efter någon webbshop som har det inne.
 Det blev det rosa mönstrade här nedan, fin fin kommer hon bli i det :-) Finns också i hel-rosa men det hade hon innan så nu passar det bra med lite mönster, och inte för mycket mönster blir det heller eftersom byxorna är enfärgade.
Jag blir yr i huvudet av för mycket mönster och plotter på samma gång

Mina favoriter av didriksons regnställ från vår/sommarkollektionen 2010


Postat av: Jasse

jättefräscha alla 3!

2010-05-14 @ 15:44:25
Postat av: Kidelinbloggen - Therese

Så gulliga de mönstrade var. Elwira kommer bli toppenst i ett sådant!

2010-05-14 @ 20:45:46
URL: http://www.kidelin.se/blogg
Postat av: plutten i magen

Tack så mycket, är faktiskt glad att den inte är större än, den kommer ju ändå bli ivägen senare, men ut kommer något väldigt värdefullt! :)

2010-05-14 @ 21:17:20
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, Sia har tokfina barnsaker! :) Har du varit på "Mitt Lilla Krypin" i Knäppingen? Där har de massor av saker från Sia, både möbler och mindre saker. Nova och Nelly, Nathas döttrar har varsin "möbelgrupp" där ifrån, jätte söta :)



Hoppas ni har haft en bra dag trots regn och rusk! Jag tycker oxå det är mysigt när det regnar ;) Dock vore det härligt med lite finare väder nu lör och sön.



Kramis!

2010-05-14 @ 21:21:09
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Ja smoothie är nog världens bästa mellis ;) fick hem min kofta från du & jag idag.. JÄTTE stor i storleken, xs var alldeles förstort på mig, galet långa ärmar! Ha en jätte mysig helg ni med! kram

2010-05-14 @ 22:56:34
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Thina

Ja superkul! Tack för presenttips oså :)

2010-05-15 @ 08:15:56
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh gud det har jag glömt bort att jag skrev att jag skulle köpa den av dig! Hoppas det är okej,! Ja nu har du iaf en utmärkt present! Tycker det fanns riktigt bra recept i den, skulle vilja göra allt på en gång men har iaf testat en glass :) Hoppas ni får en bra lördag, ser ut att bli sol idag!

2010-05-15 @ 09:35:48
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: