Morgonpromenad & Kalas

Har varit ute en sväng på en solig men lite blåsig morgonpromenad med enbart Elwira nyss. Ludwig sov så sött så jag ville väcka honom, för vaknar skulle han gjort om jag började klä på han.

Idag ska vi på kalas i Bålsta, ska bli riktigt mysigt &kul ! Skulle på babysim med Ludwig innan men jag skippar det idag, annars blir jag sen till kalaset.

Så förmodligen massa gott och trevligt sällskap kommer vi bli bjudna på idag, härligt!

Lördags-kramar!

Postat av: Annas inspiration

Skoj med kalas, min mans bror & sambo bor i Bålsta så där har jag varit endel :-)



Fina skor ni har :-)



KRAM

2010-05-08 @ 15:12:40
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hoppas ni har det kul på kalaset :-)

2010-05-08 @ 17:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: