Förskola & bilderna klara!

Lilla E är på föskolan idag och i morgon så det blir några timmar mindre än vanligt eftersom på Torsdag är det kristi himmelfärdsdag. Ska försöka få så mycket som möjligt gjort när hon är borta, gäller att vara effektiv ;-)
Just i denna stund är Elwira och de andra i skogen med förskolan, mysigt!

Har nyss kört igång en tvätt och vid lunchtid ska jag iväg och kolla på bilderna från porträttstudion som vi tog i Fredags. Har fått bilderna på mail, men de är rätt små så jag ska dit och spana in dom lite mer noggrant och välja ut. Ska försöka visa några av bilderna här på bloggen snart.

Först ska jag sortera lite tvätt och slänga in en maskin och sedan dricka lite ramlösa rabarber och göra en liten smörgås till mig själv som mellis :-)


Postat av: ISA'S STYLE - STYLE BY ME

Åh, så kul med fotona!=)



ha en underbar dag!

Kram

2010-05-11 @ 11:22:03
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vad roligt med fina foton, det ser jag fram emot att få se :-)

2010-05-11 @ 11:29:20
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: