En vaken, en sover

Ikväll har vi ätit lasagne här hemma, var superlängesedan vi åt det och jag blev så sugen. Gjorde med färska lasagneplattor och det gick ju betydligt snabbare med, plus för det! Mycket parmesanost hade jag i och gott blev det allt, det kan M och Elwira intyga och Ludde med för den delen ;-)

Här skiner solen fortfarande vid den här tiden, hur härligt! Nästan så jag får lust att gå en promenad med Ludwig för han har inte somnat än! Igår var han världens nattuggla till 11-tiden, tänkte först att det kan bero på att han blivit lite snorig men då borde han väl bli trött istället, men inte min Ludde inte :-) inte idag, han brukar nämligen  somna innan nio tiden. Fats klockan är iofs inte riktigt nio än och jag hör många gäspningar från Ludde just nu så han somnar säkert närsom.

Elwira sussar sött, tog bilden när jag nattade henne här ikväll, med giraffen i ena handen och fingrarna i munnen så somnar hon vanligtvis ganska direkt vår lilla klocka.
Är himla glad över att Elwira ALLTIID sovit så bra om natten, aldrig några problem med sömnen.
Hoppas Ludde tar efter, fast jag tror han är en lite mera "natt-uggle" typ men huvudsaken att han faktiskt sover på natten sedan, och det gör han ju hittills.

Våra Fina Små!

Elwira i sängen tidigare ikväll som stoppas om för natten :-)

Glad ludwig för bara minuter sedan, fast en hel del gäspningar mellan varven med :-)

Postat av: Annah - livet som tvåbarnsmamma

Du har så fina barn!

2010-05-29 @ 21:12:47
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Emilia

Såå söta!



Kan du inte visa bilder på när du va liten? Skulle va kul åse om de liknar dig, spec Elwira :)

2010-05-29 @ 22:00:12
Postat av: Therese

jag har en stor påse kläder packade till Ludde nu som du får låna tar med nästa helg, Jag har en bild på dig då du har den tröjan på så söt kramar. såg du jeansklänninge jag bloggade om idag sitter som ett smäck små i storleken jag har 38 du kan ha 36an kram

2010-05-29 @ 22:03:33
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Egongjord lasagne som är så gott :)

man blir glad då man lyckas och alla i hemmet gillar det man lagat till :)



Ha en fin mors dag i morgon :)

2010-05-30 @ 00:06:53
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

Hejsan just nu kan du fynda jättefina namn/budskapsarmband för endast 50 kr. Dessa finns i många fina färger och med olika budskap. Kan även stansa valfri text då kostar de 79 kr. Har även vackra pärlhalsband/armband i fina pastellfärger till låga priser. Dessa är så snygga att bära nu i sommar när man fått lite färg. Välkommen att fynda hos mig

2010-05-30 @ 04:06:12
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken tur ni haft med barnen som sover så bra. Vi har väll inte haft lika tur med barn som strular än :-)

Men dom är små så kort tid så jag deppar inte för det :-)

Ha en skön söndag och mors dag. Själv fick jag frukost på sängen av mina fina killar och så hade dom ritat varsinn fin teckning.

Kunde inte bli bättre :-)

///Therese

2010-05-30 @ 11:22:43
URL: http://mammatessie.blogg.se/
Postat av: Erika svarar:

Emilia: Nästa gång jag åker hem till mina föräldrar ska jag försöka ordna det :-) har inga bilder på mig som liten här hemma.



Ha en fortsatt fin dag!

2010-05-30 @ 16:18:01
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: