Bio, jordgubbar & långledigt

Har börjat dagen med bland annat smarriga jordgubbar idag som farmor hade med sig igår samt annan god frukt, smoothie och smörgåsar såå mumsigt!
Elwira & Ludwig fick dessutom ett helt gäng med fina presenterigår av farmor; kläder och 2 jättefina dörrskyltar som jag ska hänga upp på Elwiras dörr till hennes rum och Ludwigs får jag spara till framtidennär han fått eget rum :-)

Igår var jag och M på Bio och farmor var här och tog hand om våra små. Vi såg alltså Robin Hood och filmen var rätt lång (2 timmar & 20 minuter) så Elwira sussade sött när vi kom hem men Ludwig var vaken och det hade gått sådär med flaskan så han blängde lite på mig när jag kom hem men efter amning så somnade han också sött för natten.
Filmen tyckte jag var superbra, älskar den typen av film och tiden gick väldigt fort där i biomörkret! En film som jag skulle kunna se igen helt klart :-) och rekommenderar den varmt!

Röd dag idag och för mig känns det som fredag, eftersom fredagar vanligtvis alltid är en "ledig" dag, Elwira är inte på förskolan då men så "ledigt" vet jag inte om det blir ;-) men det är iallfall mysigt att alla är hemma samlade så klart! Nu blir det ledigt för Elwiras del ända fram till tisdag, så där kan vi snacka långledighet :-)

Får se vad vi hittar på idag, går förmodligen ut snart för jag har en tjej med massor av spring i benen just nu :-)
Kram!

Jordgubbar blev en perfekt start på långledigheten

Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Skönt att alla är ledig samtidigt :) Här är sambon hemma, men jag får släpa mig till jobbet som vanligt :S

2010-05-13 @ 09:26:58
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Nina

Tack =)



Mysigt med bio, man kanske skulle ta och sen den, verkar bra!



Kramar

2010-05-13 @ 13:45:09
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Kristin

Kul att höra att du gillade filmen. Vi ska se den på lördag :)

2010-05-13 @ 18:22:16
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Smarrigt med jordgubbar! Ha en fin kväll!

Kram Nina

2010-05-13 @ 18:48:19
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: