Mys-söndag, snö & gold bunny

Unnade mig lite lagom söndagslyx i form tidigare. Dessa små söta choklad -kaniner från Lindt som jag fått, passar ypperligt nu när påsken börjar närma sig.
När Elwira & Ludwig somnat passade jag på att slänga mig i soffan med chokladen och en trave tidningar, lyx för mig vill jag lova ;-)

Igår var jag så glad över att det verkligen kändes att våren var på väg men ropade hej lite tidigt tydligen för vad händer? jo det SNÖAR här idag, vilken besvikelse.
Jag som hade hängt fram lillans pälsjacka och ställt fram de fodrade rosa gummistövlarna, så så var det med det.
Snacka om väder som vänder på en femöring!

Men inte går det vara sur över vädret för här har jag två glada barn som piggar upp! Ludwig rullar runt och tar sig framåt på sitt vis och gör superroligt läte när det inte riktigt går som han vill ibland, haha! han lyckas alltid ta sig under någon stol så han "fastnar" . Elwira är så söt när hojn kollar med stora ögon och undrar vad lillebror pysslar med :-D

Önskar en fortsatt mysig Söndag!

Postat av: Thina

Sött och gott kan jag tänka!

2010-03-21 @ 17:34:07
Postat av: Sandra

Alltid skönt att få en stund över med tidningar även om det inte händer allt för ofta. Ja snön har verkligen vräkt ner, jag som trodde våren var här!

2010-03-21 @ 19:13:34
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: