Washed Military Shirt

Den här militärgröna skjortan gillade jag massor! helrätt nyans och form. Snygg nu på sommaren (de dagar som inte är supervarma) tillsammans med enkelt svart eller vitt linne och jeansshorts och till hösten passar den ju även perfekt till jeansen :-) me like!

Postat av: Ellinor

SVAR: Vad skönt att ni hittat lägenheter. Vi har väntat rätt länge på denna. Jag bor i en etta nu så det ska bli skönt med större. Däremot kommer jag sakna att bo i stan, men det är smällar jag får ta helt enkelt!



Ha en härlig dag i solen!!

2010-07-14 @ 10:42:15
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: carro sthlm

vilken läcker skjorta!!

2010-07-14 @ 12:58:40
Postat av: Annas inspiration

Enkel och snygg model, blir kanon till ett par läckra short som du skriver :-) och till jeansen.



Ha en bra dag med din dina familj,

stor kramis!

2010-07-14 @ 14:54:42
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: