Allt sent

Idag har det blivit sent med typ allt, sen lunch sen sov-nap vi kom ut sent på en promenad + lite lek och väldigt sen middag.
 Kilade iväg en stund medan jag hade lasagnen i ugnen och M var hemma med de två små för att göra lite "tjej shopping" men även där blev det sent och hann inte ut förens 20 minuter innan stängning för M var inte hemma innan så jag hann inte hälften av det jag tänkt :P
Hemma igen så väntade vi på en lasagne i ugnen som kändes som hundra år, provade ett par nya plattor idag men nej tacka vettja färska lasagneplattor som går mycket snabbare!
Tanken var att jag skulle ha en hemma fix och städ dag idag och som tur var har jag fått tvätten klar iaf, något bra ;-)

Slutligen så blev det så klart senare läggdags än normalt för de små men de somnade på två röda :-)
Har varit på coop och handlat lite och nu är jag tokvarm och väntar på att M ska duscha klart så jag med kan svalka av mig & tvätta håret. (ev . tona)

Inget flyt direkt idag men de små har inte lagt märket till mitt "oflyt" iaf, bara jag som tänker på det som tur är.
Men det är så mycket skönare när rutinerna flyter som normalt, men en ny dag i morgon ;-)

Postat av: carro sthlm

känner igen såna här dagar, mycket som ska göras men så försvinner bara dagen! men bra att allt blev bra ändå ;)

2010-07-20 @ 22:26:56
Postat av: Pyttianna

Vissa dagar blir bara inte som man tänkt sig. Men ny dag, nya tag ;)

Hoppas att du får en alldeles underbar dag imorgon!



kramar

2010-07-20 @ 23:52:35
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: