Vardags fix & myshjärtan

Har varit trött hela förmiddagen idag men nu börjar jag piggna till igen efter lunchen :-)
Blir en pysseldag här hemma idag och ska styra med lite vardagliga sysslor som att tvätta och städa här hemma.
Har börjat förbereda lite inför Elwiras förskole-start som börjar igen i morgon. Måste lägga fram nya kläder som hon kan ha som extra där samt packa sovpåsen och märka hennes kläder.
Sedan har jag även några samtal jag måste ringa... ja nu har vardagen visst rullat igång igen efter den sköna julen märker jag. Men det är skönt att börja få saker och ting gjort såhär efter ledigheten också.

Nyss har vi myst lite i soffan och jag satt med Ludwig i famnen och då kom Elwira och ville också sitta i mitt knä. Ludwig håll på att känna och pilla på hennes hår och det tyckte hon var roligt :-) Sedan tycker hon om när man sitter och pillar i hennes hår så hon sa "meja" (mera) när Ludwig tog henne i håret, hihi =)
Vilka myshjärtan jag har

Nu ska jag göra iordning fruktsallad som även Elwira ska få äta till mellanmålet sedan. Så gott och uppskattat av både Elwira & mig. Sedan ska jag fortsätta med pysslet här hemma

Hoppas ni fått en bra start på veckan!






Postat av: Carolina

Härligt när de myser tillsammans :-)

2010-01-11 @ 15:41:47
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: