Vaken prins

Våran lille Ludwig är en minst sagt vaken liten prins! jag kan inte komma ihåg att Elwira var så mycket vaken som han är.
Redan från dag 1 så har han inte alls sovit speciellt mycket på dagtid men han sover på nätterna och det är ju det viktigaste! Den första månaden var jag dock i princip död eftersom han då somnade så sent ett tag då.
Känns som om det var nyss vi kom hem från BB och nu ligger han i sitt gym och ler, pratar och börjar kännas "stor"! han är verkligen en liten pratkvarn min lille kille, så mysigt när han "svarar på tilltal " på sitt lilla vis.
Han har världens sötaste "röst"! Tror jag har kvar en liten filmsnutt som jag filmade med kameran när han var lite mindre då han "pratade" jag borde ju ta reda på hur man gör för att lägga upp det som ett youtube klipp, har aldrig gjort det, men hur svårt kan det vara..?

 En nöjd och minst sagt harmonisk kille är han och han blir egentligen bara missnöjd när han börjar bli hungrig, men maten kommer snabbt fram så han behöver aldrig vara ledsen någon längre stund.
Han älskar när vi myser med honom och vi älskar mysa med honom med så klart =) Bebismys är det bästa myset!

Ludwig just nu i sitt kära gym :-) En minst sagt harmonisk liten kille är han

Postat av: Diana - Gravid ♥

Åh, lille Ludwig så SÖT han är!! =)

2010-01-13 @ 19:40:11
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du får en riktigt trevlig kväll! =) kramar

2010-01-13 @ 19:59:27
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: elinjosefine

Åh vad mycket hår han haft fått... så søt!!!

2010-01-13 @ 22:24:55
URL: http://elinjosefine.blogspot.com
Postat av: bella

Gud vad lilla Ludwig är söt :)

Jag väntar mitt 2:a barn i maj som ska bli en pojke!



Tänkte bara höra hur du gör när du ska natta Elwira och Ludwig är vaken och du själv hemma?... förstår inte hur man lyckas.

Min dotter som är 1,5 kräver ioförsig att man ska ligga brevid till hon somnar.

2010-01-14 @ 07:46:01
Postat av: Erika svarar:

Bella: Grattis till bebbe nr 2 i magen =)

det går rätt smidigt att natta E när jag är själv. Ludwig får helt enkelt vara med på allt, så är han nöjd.

Ska jag ex bada E så får han sitta i babygymmet inne toaletten. vid kvällsgröten, pyjamas 6 tandborstning får han också sitta i sin stol alt lägger ner han i babygymmet.

första månaden kunde dock bli lite stressig för han ville vara nära hela tiden men då fick han helt enkelt hänga med i babybjörn selen på mig, så det går. man får ta det i den takt det går och inte börja stressa =)

2010-01-14 @ 10:04:53
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: