Städdag & formexmässan

Har varit och lämnat Elwira på förskolan nu och sedan är hon ledig igen från sitt älskade dagis.
Själv ska jag passa på att ha en tvätt & pysseldag här hemma som går mycket fortare när jag bara har lille Ludwig som fortfarande inte springer runt och stökar till ;-)

M:s familj är iväg på formex mässan so dragit igång i Stockholm idag men är inte ett dugg avis ;-) Hade framförallt varit kul att se Mateus! Måste vara svårt att inte bli inspirerad där.

Nej nu måste jag ta tag i tvätt och städ för tiden tickar på. hade dock varit roligare att inspireras på mässa just i detta ;-)

Postat av: Anna

Håller med om att mässa låter roligare än städdag men det måste man också göra ibland :) Kram

2010-01-21 @ 10:14:39
URL: http://houseofsra.blogg.se/
Postat av: Theresa Larson

Igår alltså?! Då var jag där hela dagen från de öppnade tills de stängde.. synd att jag inte visste att de var där : )

2010-01-22 @ 21:10:19
Postat av: Erika svarar

Theresa Larson: ja de var där igår, synd att ni missade varandra!

2010-01-22 @ 22:59:38
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: