Let´s Dance 2010

Ser verkligen fram emot kvällens första avsnitt av Let´s dance som drar igång i dag! Sedan Idol slutade har jag ju inte haft något att följa på TV:n ;-) Ser ju nästan aldrig på några TV.program men framför idol & Lets dance sitter jag alltid bänkad.
Men iår tycker jag att listan på årets deltagare är rätt trist faktiskt :-( Gillar dock Claudia Galli, Agneta Sjödin, Molly Sanden och Elin Kling. Undrar vem som blir favoriten i år, kan ju bli någon hel otippad :-)

Tycker hursom att det är mysigt att ladda upp med lite extra godsaker & tända ljus här hemma för att sedan krypa upp i soffan med Mys-Ludwig och M. Längtar redan till fredagsmyset ikväll!

Postat av: Carolina

Jaaa, det ska bli skönt att det blir någt "vettigt" att titta på igen ;)

2010-01-08 @ 10:31:02
URL: http://carolina1979.se
Postat av: ullisar

jag har verkligen ingen koll känner jag nu...! har helt släppt all sån här "vardagsunderhållning"!

2010-01-09 @ 14:49:27
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: