Fredagagsmys & Sol!

det är Fredag och det är sol ute kan väl inte bli bättre =) gäller ju att passa på att vara ute en stund dessa dagar då solen faktiskt är framme. Snö, sol och helg en härlig kombination det :-) Visst längtar jag till våren men sådana här dagar njuter jag av.

Är en skön Fredag idag och är som vanligt sugen på att baka något gott ;-) Min lille prins ligger just nu i sitt gym och gymmar för fullt och Elwira fick jag inte ens med på bild, för de blev bara suddiga för hon far runt överallt just nu med sin vagn :-)

Ha en riktigt skön Fredag!

Tittut! Jag drunknar i Ludwigs ögon också :-) Elwira fick jag inte med på bild nu, för hon far runt och bilderna blir bara suddiga :-)


Postat av: Josefine

lilla fina då!

2010-01-29 @ 16:14:45
Postat av: Nina - Glamourmamman

Vilken intensiv blick :-) Ha en mysig fredag!

2010-01-29 @ 16:48:30
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Så fin :) Kram

2010-01-29 @ 19:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: