Bebisbubbla & plundring

Snacka om att jag har noll koll på dagar och datum nu som mammaledig! jag trodde verkligen att det var den trettonde idag, var helt inställd på av någon anledning att knut var idag, fredag hmmm...
När jag tänker efter så sa fröknarna på Elwiras förskola att de hade varit på den stora avdelningen med de lite större barnen i Onsdags och dansat runt granen :-)

Satt och kikade runt på lite bloggar igår och undrade varför de redan hade julgransplundring och kollade på datumet och kom då på att det var ju jag som missat knut, inte de andra som var för tidigt ute, hihi!
Dagarna går verkligen FÖR fort och jag hinner ju inte med i svängarna och sedan lever ju jag i min lilla "bebisbubbla" och är inte riktigt anträffbar här på jorden alla gånger och det känns ibland som jag svävar i luften. Men ibland önskar jag att "bebisbubblan" aldrig spricker.....

Spelar väl egentligen ingen roll när man kör ut granen, vissa gör det direkt efter jul och det finns säkert någon som har sin gran ståendes året runt ;-)

Har som planerat plundrat granen idag på förmiddagen så det känns skönt att ha fått det gjort nu iallafall och dammsugit upp de sista barren :-) 

Önskar en fortsatt skön Fredag!

Bilder från i julas när Elwira hade på sig sin underbart söta jul klänning som fina kusin Edith sytt

leker för fullt och går runt med mammas armband, det är en annan favorit syssla hon haft sedan länge :-)

Postat av: Josefine

vad skönt att ha stökat ut julen hel jag har lite stjärnor i fönstren kvar att ta ner nu..

2010-01-15 @ 13:53:00
Postat av: Nina

Så himla söt klänning, och tjej såklart ; )

2010-01-15 @ 13:59:09
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Petra

åh så fin man kan vara då;)Tack för tipset ang ullfilten till barnvagen ska testa mig ut i morgon tänkte jag:)kram

2010-01-15 @ 14:06:12
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: