Städdag & beslutångest

Har precis satt igång en tvättmaskin och har ganska många sådana fler att köra idag. Städa 6 tvätta står på schemat idag, Torsdagar är min bästa städ dag, skönt att ha det gjort till helgen och är sista dagen Elwira är på förskolan och bästa tiden för mig att "passa på".
Precis allt ska jag tvätta här idag; kläder, kuddar, täcken, filtar mm men jag har bra sällskap av Ludwig som får hänga på i bärselen idag ner till tvättstugan så då blir det lite roligare :-)

Ska även försöka bestämma mig för kameran idag, enda nackdelen med samsung st550 är tydligen batteriet, eftersom den har dubbla skärmar så drar det ju iväg lite extra. Skulle vara najs med en kamera innan helgen...

Det snöar här just nu, precis vad som behövs nu *not* men men våren kommer väl en vacker dag den med.

Önskar en fin Torsdag! Kraam

(Update: som vanligt krånglar blogg.se och det går inte kommentera detta inlägg)


Postat av: Josefine

Nu går det kommentera:) trött på snön jag och det finns inget stopp på den i år?

2010-02-20 @ 15:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: