Mysig alla hjärtans

Vi fick en mysig och lugn kväll här hemma igår på alla hjärtans dag, precis som jag ville att det skullel vara :-)
God mat och goda sötsaker hörde även kvällen till här hemma.
Jag fick ett par supersnygga blekröda converse av M som jag suktat efter ett tag nu. Minns att jag sa det till han för ett tag sedan när vi pratade vårskor så jag tyckte det var jättegulligt av han att han kom ihåg det.
Conversen blev jag mycket gladare av att få än rosorna ;-)

Till lunch åt vi soppa och våfflor igår, och våfflorna blev så goda att jag funderar på om jag ska göra en sats som efterätt idag igen, fast prova med dinkelmjöl denna gång.
Idag ska jag även gå och fixa med mitt kamera batteri och lite annat små fix på stan. Sedan tar vi det nog rätt lungt här hemma, tiden går så pass fort med två små för det är ju full rulle nästan hela tiden så innan man vet ordet av så är dagen slut.

Måndagar tycker  jga aldrig känns som Måndagar numera, utan  mest en förlängning av helgen och det är så skönt.

Hoppas ni fått en bra start på veckan! kram kram



Postat av: Josefine

mysigt värre! och vad kul med nya sneakers, bra att du fått vårskor redan :)

2010-02-15 @ 19:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: