Kashmir hos H&M

Kikade nyss runt bland H&M:s nyheter som kommit in idag på barn-avdelningen och hittade till min stora glädje och förvåning dessa barn-plagg i 100% kashmir! Kashmirtröjor är det bästa och mjukaste plagget jag vet och jag älskar de få men härliga plagg jag själv äger. Värmer så skönt och har man en gång provat vill man knappt ha något annat material ;-)

Har dock ingen aning hur kvalitén på dessa är men det är inte lönt att INTE våga chansa att klicka hem dessa! Börjar från strl 86/92 och finns upp till 170.
Så vänta inte utan SKYNDA fynda säger jag bara, för dessa kommer förmodligen sälja slut extremt fort.
Eller varför inte ge bort som fin present/julklapp till något barn :-) 
 Kashmir från 149:- är inte var dag man stöter på vill jag bestämt lova. Koden 8876 ger även 25% rabatt på en valfri vara (gäller även dam, herr och HOME fram till den 5 september)



Kashmirtröjor från H&M- finns just nu under nyheter på barn-avdelningen på webben. Koden 8876 ger även 25% rabatt på en valfri vara

Postat av: Pyttianna

Vilka fina tröjor! Lite synd att man inte har någon att ge en till som har passande storlek! ;)

2010-08-26 @ 21:34:52
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: alexandra

hejhej,

vilken färg är det du använder när du färjar ditt hår? himla fin färg=) kram

2010-08-26 @ 22:14:02
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: