Lill lördag & promenad

Har varit iväg och lämnat lilla E på föskolan idag, mitt lilla hjärta som snabbt hoppade upp på stolen vid fönstret när jag gått för att vinka hej då så glatt och sedan snabbt ner för att springa iväg och busa och ha morgonens sångstund med alla ekorrar, avdelningen heter nämligen just "ekorrarna" och på morgonen har de sångstund och då sjunger de en namn-sång och delar ut deras egna lilla ekorre som har en speciell färg till varje barn, så sött!

promenerade sedan vidare till ica för att hämta paket och sedan tog jag nästan en timmes promenad med Ludwig och bara strosade. han somnade gått i vagnen och det var min första riktiga barnvagnspromenad såhär efter sjukstugan, så skönt!

Det är ju onsdag idag och lill-lördag! är sugen på att lyxa lite med extra god middag ikväll :-) Har hittat smarriga recept men jag måste då se till att gå till systemet idag för att köpa rödvin. varken jag eller M dricker ju en droppe så det är inte mycket alkohol vi har hemma och ingen flaska rött finns i "gömmorna" så idag ska jag nog till systemet för första gången på  typ 3 år!! hihi :-)

Önskar en riktig skön Onsdag och unna dig lite vardagslyx idag ;-) kram!

Ludwig somnade som vanligt sött i vagnen på vår morgon-promenad idag

Postat av: sandra

Ja det var lite synd, fast jag ställde mig aldrig på kö eftersom vi fick plats på ett annat i ur och skur. Ja precis ni har ju förtur eftersom Elwira redan går där. Tycker det är lite smånervöst jämt om man inte skulle få plats när man verkligen behöver man vill ju helst ha dem på samma dagis! Skönt med en promenad! Fast idag är det ganska kallt tycker jag! Kram

2010-04-21 @ 12:50:58
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Carro-sthlm

låter mysigt! så fint han sover där i vagnen med ser väldigt skönt ut

2010-04-21 @ 14:36:31
Postat av: Dinara

åh så mysigt och fridfullt det ser ut!! Hoppas att ni har en skön dag! kramar

2010-04-21 @ 15:36:08
URL: http://www.dinarasblogg.blogspot.com
Postat av: Elin

Jättefin jacka han har!

2010-04-21 @ 20:45:46
Postat av: Moa

Hej! Kan du inte visa en helbild på vagnen nu när båda verkar ha sittdelar? :)

2010-04-22 @ 12:59:04
URL: http://moarefdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: