En nästan helt lyckad Fredag

Nej det är inte någon bebis på G här- ännu! Hade tänkt uppdatera bloggen med några inlägg ikväll men kvällen blev bara inte som jag tänkt mig.

Jag har haft en toppenskön och ledig Fredag idag, (fram tills kvällen då) och på förmiddagen har jag bara tagit det lungt här hemma och suttit och läst, plockat lite och kollade på en film. Har egentligen svårt att kolla på film bara sådär mitt på ljusa dagen men det var riktigt skönt.
Efter lunch blev jag sgen på ett långt bad så det gjorde jag okcså och scrubbade hela kroppen och efteråt fick fossingarna lite fix också. Så jag har verkligen pysslat om mig själv idag :-)

Det har varit skönt väder här idag med med sol och jag och M gick ute och strosade med Elwira ett tga och det var så mysigt. Det är verkligen en underbart varm och skön höst här just nu!

Köpte kinamat och tog med oss hem och jag har varit så sugen på vårrullar nu ett bra tag så idag fick jag äntligen med ett gäng, såå gott! Det är något jag verkligen gillar trots att det är friterat.
Fick dock en irreterande huvudvärk på eftermiddagen som blev värre lite senare så blev det riktigt illa och en extrem trötthet kom så jag orkade inte vara uppe på benen längre och slängde mig ner i sängen med dunkande huvudvärk och bara låg och svettades. Jag somnade och vaknade till när M frågade om jag ville se idol men var fortfarande så trött så jag somnade om igen och vaknade vid tio nu ikväll.
Nu mår jag hur bra som helst och har ingen aning varför jag fick ett sånt där "infall" för jag har både ätit och druckit bra under hela dagen för det är jag noga med så det kan inte vara det.
Hursom är det ju skönt att det gått över nu men nu är frågan hur jag ska kunna sova för natten, är ju pigg som en lärka just nu! Ska kika lite på Idolklipp på datorn nu, jag har redan en favorit! så söt och duktig tjej! Ska försöka gå och knoppa för natten sedan efter att jag tittat på kvällens klipp.

Natti natti!

Postat av: Therese

Det gick inte att kommentera ditt nya inlägg. Så söt hon är lillan med skorna. Viggo verkar ha samma dragning till skor :) kolla mitt nya älsklingsplagg på bloggen, jag ville sova i det i natt. kramar till er

2009-09-12 @ 09:56:46
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: