Som ny

Idag har jag inte gått i många knop men så skönt och välbehövligt vill jag lova! jag somnade efter lunch tillsammans med Elwira i ca 3 timmar(!) hon brukar aldrig sova så länge men min trötthet kanske smittade av sig på henne?
För en gångs skull har jag heller ingen "små ångest" över att ha sovit bort halva dagen, för det här behövde jag verkligen.
Den värsta ryggvärken har släppt så gott som helt just nu och jag känner mig pigg som en lärka igen- härligt härligt!
Har nyss bytt ut morgonrocken mot kläder för första gången på hela dagen och piffat upp mig med lite rouge och maschara- lite smink får vem som helst att känna sig piggare.

Ska sätta igång och göra hemmagjorda hamburgare nu till oss alla tre- är SÅ sugen på det nu. Lördagsmys med tända ljus blir det för hela slanten ikväll- härligt! och bebisen skulle absolut få komma nu för nu har jag samlat på mig en massa super krafter efter min vila hela dagen :-)


Postat av: Elin

Hej Erika! Såg nu att jag hade en "kommentar" från dig i min blogg! Jag hade bloggtorka efter det inlägget jag sktev, glömde totalt bort att kolla kommentarerna då jag skrev ett nytt inlägg mycket senare :) STOR magen blit nu, mysigt! Nenne ska jag ha en lite nu oxå..så kul! :) Det ploppar ut bebisar som aldrig förr..haha :) Vilket datum är du beräknad till? Lycka till om det skulle sätta igång nu snart, den lill* kan väl komma när som? :)

Kramis!

2009-09-26 @ 18:42:23
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: