Randig amningstopp

När jag ammade Elwira så använde jag faktiskt inte så ofta amningstoppar. Jag tyckte det fungerade jättebra med ett linne under exempelvis en tunika till. Eller ett vanligt linne+ amningsbh och en kofta fungerade fin fint.
Men någongång ibland kom de till användning. Utbudet på amningstoppar är ju inte heller jättestort och jag tycker inte det känns värt att köpa en massa dyra toppar och tröjor för ändamålet som används så pass kort tid (6 månader ammade jag)

Men någon enstaka topp kommer jag nog att uppdatera garderoben med, om det nu kommer gå lika bra med amningen den här gången, men det hoppas jag på.
 Den här har jag kikat på tidigare, men nu såg jag att H&M har en randig och snygg budgetvariant på webben

Postat av: Maria och Anna

Om jag ammade skulle jag använda en sån!

2009-09-12 @ 17:02:41
URL: http://fashionmodenr1.blogspot.com/
Postat av: Annas inspiration

Storgillar randigt,

hade jag en bebis på g skulle jag slå till :-)



kramar

2009-09-12 @ 19:32:02
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: