Laddar batterierna

Har precis ätit en sen frukost här hemma och jag har sovit som en stock hela natten, alltid lika skönt. Försöker verkligen tänka på nu att gå och lägga mig skapligt och få ordentligt med sömn för jag vet att min kropp måste ladda upp med massor extra energi nu innan bebis nr 2 kommer, så det gäller att vara "i form" kosten och maten känns lite extra viktig just nu. Bebisen skulle ju i princip kunna komma när somhelst nu! men jag tror h*n kommer någon dag innan bf... men det är sådant som märks :-)

Ska iväg och jobba snart och M stannar hemma ännu en dag med lillan, men i morgon ska hon få vara på förskolan igen tänkte vi.

Kram kram!

Postat av: Carolina

Härligt att du sovit bra - hoppas du har en fin dag!

Kika gärna in hos mig och svara på frågan jag ställt ;) kram

2009-09-08 @ 10:35:17
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Linda

Å det är så smännade=)



Jag tror h*n kommer den 3:e.

Kram

2009-09-08 @ 10:51:45
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: