Jag vet fast ändå inte...

Det känns som den här graviditeten gått ÄNNU snabbare än när  jag väntade Elwira, kanske beror det mycket på att dagarna går så fort med Elwira.
Jag har under hela graviditeten försökt läsa vad som händer med magen vecka för vecka, även om denna bebis kommer ganska tätt så är det skönt att läsa på lite och uppdatera sig lite mer inför förlossningen.

Det känns som jag har mer koll på läget den här gången men jag vet inte om jag är lika lugn som sist? då visste jag ju inte alls vad som väntade och förberedde mig på det värsta men tänkte att det skulle gå bra vilket det gjorde. Är glad över att det här graviditeten har gått så pass bra utan komplikationer eller någon för tidig födsel, allting har hittils varit normalt och det är jag tacksam för.

Nu vet jag ju vad som komma skall, fast ändå inte för det kan ju gå hursomhelst men oddsen är höga för att det ska gå minst lika bra den här gången och jag unnar mig själv att tänka på att det kommer gå vägen- även denna gång.

äldre bild på magen i v 27

Postat av: Petra

Fina magen där:)klart det ska gå bra även denna gång,jag kan tycka att min graviditet oxå går undan mer denna gång men det är säkert som du säger dagarna går så fort då man har en liten hemma redan!Ha en fin kväll kram.

2009-09-17 @ 19:32:22
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Du är så himla fin i din mage :-)

Kram Nina

2009-09-17 @ 20:51:00
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: kajsa

så vacker du är! :)

2009-09-18 @ 11:26:25
URL: http://kajseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: