Hög smärtgräns

Snart ska jag iväg och hämta mitt lilla yr väder på förskolan hon stormtrivs fortfarande och det är skönt att hon tycker det är kul dessutom.
Det är inte ofta hon sitter ner utan det är full rulle på henne hela tiden, fast det är samma sak här hemma också så det var ingen nyhet för oss :-) enda gången hon sitter still en kort stund är när vi bläddrar och läser i böcker.
Nu sitter hon iallafall still på sångstunden som dom har varje morgon och har börjat tycka även det är intressant.

Igår blev hon biten föressten av ett annat barn i handen, hon stoppade nämligen in handen i munnen på en annan barn så då bet ju så klart det andra barnet till och då var det första gången fröknarna hört ett högt tjut i från henne. Så de sa till mig att det var ju bra att hon faktiskt lät någongång och visade att hon faktiskt har en smärtgräns, haha! för när hon ramlat och klämt sig och jag vet inte allt så brukar hon knappt bry sig- bara reser på sig och knatar vidare. Så det är ju bra att de också fick märka att hon faktiskt har en smärtgräns, även om den är rätt hög :-)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: