Hemmamys trots förkylning

Elwiras lilla förkylningsnäsa rinner inte lika mycket längre så det verkar gå åt rätt håll, skönt att det verkar vända fort. En annan kan ju vara förkyld i veckor! och jag känner av lite i halsen och börjar själv bli lite snorig nu :/
Jag hoppas inte jag åker på någon ordentlig förkylning nu...höggravid och förkyld, nej tack!

Leker, bläddrar i böcker och styr gör hon som vanligt men lite tröttare än vanligt är hon dock. Hon vill mysa en massa, och det är bara att passa på för det är inga långa stunder hon vill pussas och kramas :-) mitt mysiga lilla troll!

Dom där kakorna jag tänkte baka har jag inte kommit till skott med ännu, men kanske ska ta ryck och göra det nu...

Laban tossorna i fleece har aldrig kommit till användning men när jag hittade dom och Elwira fick syn på dom skulle hon prompt ha lite hjälp att sätta på sig dom på fötterna när hon inte riktigt klarade av det själv :-) så söt!

Tittar i en ny bok "vem är bäst" av Stina Wirséns

Elwira i tröja från pop, tights lindex, hårspänne H&M och fleecetossor laban/Nowa Li

Postat av: Leonard

Hej! Har lagt upp den nya designen nu, skriv gärna vad du tycker om den!



Trevlig helg!



Leonard

2009-09-05 @ 16:08:25
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Vilken sötnos!

2009-09-05 @ 17:29:08
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Rebecka

Supersöt!Saknar er!Kramar

2009-09-05 @ 18:42:18
Postat av: Carolina

Vilken söt liten sessa - ha en urmysig kväll!

2009-09-05 @ 20:18:03
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken vackert ansikte hon har <3

2009-09-05 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: